8 sierpnia weszło w życie zarządzenie nr 69/2019 wójta gminy Włoszakowice w sprawie ustanowienia regulaminu przyznawania „Patronatu Wójta Gminy Włoszakowice”.
Organizator przedsięwzięcia, chcąc podkreślić rangę i jego szczególny charakter, może wystąpić z wnioskiem o objęcie swojej imprezy „Patronatu Wójta Gminy Włoszakowice”. Co ważne, patronat nie będzie przyznawany imprezom komercyjnym, marketingowym oraz budzącym wątpliwości co do zgodności z zasadami etyki.
Co trzeba zrobić, aby uzyskać taki patronat:
- Należy pobrać wniosek – wzór znajduje się w pliku pdf zamieszczonym pod niniejszym artykułem, na stronie www.wloszakowice.pl (w zakładce jak załatwić sprawę), w biurze Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji (budynek UG Włoszakowice, biuro nr 106) oraz sekretariacie Urzędu Gminy;
- Dokładnie wypełniony wniosek należy złożyć przynajmniej na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy w sekretariacie Urzędu Gminy, przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Włoszakowice (ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice) lub mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- W ciągu 7 dni od złożenia wniosku organizator otrzyma pisemną odpowiedź;
- W przypadku odmowy decyzja jest ostateczna i nie wymaga uzasadnienia;
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku organizator otrzyma wytyczne dotyczące organizacji, w tym informacje o:
- obowiązku poinformowanie uczestników wydarzenia o objęciu patronatem,
- obowiązku umieszczenia na wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych dotyczących wydarzenia informacji na ten patronatu,
- obowiązku umieszczenia logo gminy Włoszakowice na materiałach reklamowych, promocyjnych i informacyjnych,
- innych obowiązkach. - Po zakończonym wydarzeniu organizator zobowiązany jest do przekazania sprawozdania wraz z dokumentacją fotograficzną przedsięwzięcia w terminie do 3 dni od dnia jego zakończenia (wg wzoru znajdującego się w miejscach, gdzie można pobrać wnioski).
- Tekst i materiał fotograficzny dotyczące wydarzenia należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Ważne! Z wnioskiem należy wystąpić przynajmniej na 14 dni przed rozpoczęciem imprezy.
W przypadku imprez cyklicznych wniosek należy składać każdorazowo.
Niewywiązanie się z któregokolwiek obowiązku skutkować może odmową przyznania patronatu w przyszłości.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 65 525 29 64 lub mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
PLIKI DO POBRANIA
Wniosek o Patronat Wójta - format pdf
Wniosek o Patronat Wójta - format doc
Sprawozdanie z imprezy - format pdf
Sprawozdanie z imprezy - format doc